Itsepalvelukassat

Tarjoa asiakkaalle nopeampi ja helpompi tilaus- ja maksukokemus itsepalvelukassoillamme, jotka sopivat moniin eri tilanteisiin, kuten esimerkiksi lounas-, kahvila-, pikaruoka- ja muihin ruokaravintoloihin. Itsepalvelukioski tehostaa asiakaspalvelua ja nostaa keskiostosta todistettavasti. 

Itsepalvelukanavan on näytettävä juuri oikealta ja sen täytyy kuvastaa ravintolan toimintatapaa ja arvoja. Koulutustiimimme auttaa toteutuksessa!

Restolution itsepalvelukassat

Tarjoa asiakkaalle nopeampi ja helpompi tilaus- ja maksukokemus itsepalvelukassoillamme, jotka sopivat moniin eri tilanteisiin, kuten esimerkiksi lounas-, kahvila-, pikaruoka- ja muihin ruokaravintoloihin. Itsepalvelukioski tehostaa asiakaspalvelua ja nostaa keskiostosta todistettavasti. 

Itsepalvelukanavan on näytettävä juuri oikealta ja sen täytyy kuvastaa ravintolan toimintatapaa ja arvoja. Koulutustiimimme auttaa toteutuksessa!

Restolution itsepalvelukassat

Restolution itsepalvelukassat

Tarjoa asiakkaalle nopeampi ja helpompi tilaus- ja maksukokemus itsepalvelukassoillamme, jotka sopivat moniin eri tilanteisiin, kuten esimerkiksi lounas-, kahvila-, pikaruoka- ja muihin ruokaravintoloihin. Itsepalvelukioski tehostaa asiakaspalvelua ja nostaa keskiostosta todistettavasti. 

Itsepalvelukanavan on näytettävä juuri oikealta ja sen täytyy kuvastaa ravintolan toimintatapaa ja arvoja. Koulutustiimimme auttaa toteutuksessa!

Ominaisuudet

Ominaisuudet

Previous slide
Next slide
Toiminta

Itsepalvelukassan avulla asiakas tekee itse halutun ostoksen ja maksun nopeammin, helpommin ja on tyytyväisempi. Itsepalvelussa voi myydä haluttuja tuotteita, ja niihin suosituksia helpommin ja enemmän.

Kassa rakennetaan kuvista ja kuvaavista tuoteteksteistä jotka kannustavat ostamaan lisää ja viihdyttävät asiakastasi. Keskiostos on tutkitusti suurempi kun asiakas voi rauhassa itse päättää ostoksistaan.

Osa ravintolan kokonaisuutta

Maksettu tilaus siirtyy automaattisesti eteenpäin esimerkiksi keittiön tai baarin näytöille tai kirjoittimille. Iso kioskiratkaisu sopii moneen eri konseptiin, esimerkiksi lounas-, kahvila-, pikaruoka- ja muihinkin ravintoloihin. Itsepalvelukassaan voidaan liittää asiakkaan tunnistus. Tunnistuksen avulla voidaan esimerkiksi lounasosto siirtää asiakkaan työnantajalle osittain tai kokonaan.

Toiminta

Itsepalvelukassan avulla asiakas tekee itse halutun ostoksen ja maksun nopeammin, helpommin ja on tyytyväisempi. Itsepalvelussa voi myydä haluttuja tuotteita, ja niihin suosituksia helpommin ja enemmän.

Kassa rakennetaan kuvista ja kuvaavista tuoteteksteistä jotka kannustavat ostamaan lisää ja viihdyttävät asiakastasi. Keskiostos on tutkitusti suurempi kun asiakas voi rauhassa itse päättää ostoksistaan.

Osa ravintolan kokonaisuutta

Maksettu tilaus siirtyy automaattisesti eteenpäin esimerkiksi keittiön tai baarin näytöille tai kirjoittimille. Iso kioskiratkaisu sopii moneen eri konseptiin, esimerkiksi lounas-, kahvila-, pikaruoka- ja muihinkin ravintoloihin. Itsepalvelukassaan voidaan liittää asiakkaan tunnistus. Tunnistuksen avulla voidaan esimerkiksi lounasosto siirtää asiakkaan työnantajalle osittain tai kokonaan.

Itsepalvelukassan hyödyt

Itsepalvelukassan hyödyt

Asiakkaallesi

  • Lyhyempi odotusaika
  • Tarkka tilauksenteko
  • Kanta-asiakasohjelman edut
  • Monipuoliset maksutavat

Sinulle ja henkilöstölle

  • Kehittynyt tiedonkeruu
  • Kohdennettu lisämyynti
  • Minimoidut työvoimakulut
  • Parempi asiakaskokemus

Asiakkaallesi

Sinulle ja henkilöstölle

  • Lyhyempi odotusaika
  • Tarkka tilauksenteko
  • Kanta-asiakasohjelman edut
  • Monipuoliset maksutavat
  • Kehittynyt tiedonkeruu
  • Kohdennettu lisämyynti
  • Minimoidut työvoimakulut
  • Parempi asiakaskokemus

Keittiönäyttö

Keittiönäyttö

Keittiönäyttöjärjestelmä korvaa perinteisen keittiökirjoittimen ja tuo helpomman tavan hallita tilauspainetta. Näyttö on suunniteltu selkeäksi ja helppoluettavaksi ja sopeutuu hyvin kaiken tyyppisiin ravintoloihin. Tärkeä ominaisuus on, että tilaukset esitetään samantapaisesti kun perinteisellä kirjoittimella, jotta käytön suhteen ei tule yllätyksiä. 

Eri lisävalinnat ja tilausyksityiskohdat on luonnollisesti tuotu erikseen esille näyttöjärjestelmään.

Näytöt hallinnoidaan samalla tavalla kuten keittiökirjoittimet, joten kaikki tutut käyttötavat ja monikirjoitinympäristöt toimivat.

Näytön värit ja esitystavat voi itse kustomoida.

Lisäyksiä:

  • Sopii sekä isoon näyttöön että tablettiin, selainpohjainen
  • Tilattu/Valmis/Toimitettu -statukset ja niiden ominaisuudet, Wolt /Foodora tiedot näytölle
  • Monta jaettua näyttöä tai erilliset näytöt, jossa henkilökohtaiset tehtävät
  • Ketjutetut näytöt tilausten eri vaiheisiin (esim. annosten paistopisteeltä (näyttö 1) siirto koontipisteelle (näyttö 2), joka viimeistelee annoksen ja sen jälkeen tarjoilijalle tieto vielä kolmanteen näyttöön (näyttö 3)

Noutonäyttö

Noutonäyttö

Noutonäyttö on tuttu pikaruokaketjujen seiniltä ja tilaustavoista. Pikaruoka on kuitenkin vain yksi tapa esittää ja käyttää noutonäyttöä! Eri tyyppiset ravintolat voivat kaikki hyötyä noutonäyttöjen käytöstä sekä asiakasrajapinnassaan että sisäisinä infonäyttöinä. 

Restolution noutonäyttöjä käytetään sekä perinteisesti viestittämään asiakkaalle että tilaukset ovat noudettavissa, mutta myös kosketusnäytöllisinä antamaan tarjoilijoille työkalut molemminpuoliseen keskusteluun keittiön kanssa. Noutonäyttö on myös erittäin käytännöllinen infonäyttönä esimerkiksi À la carte -ravintolassa tai infonäyttönä asiakkaille, jossa näytetään miten nopeasti tilaukset liikkuvat tällä hetkellä. Tieto houkuttelee usein asiakkaita, koska on paremmin ennustettu miten pitkään kestää ennen kun ruoka on valmiina nautittavaksi.

  • Ulkoasu helposti muokattavissa 
  • Saatavilla kosketusnäytöllä tarjoilijan käyttöön, jos keittiölle halutaan viestittää tarjoilluista annoksista
  • Laiteriippumaton sisältäen tabletit, televisiot, Android/IOS yhteensopivuus

Itsepalvelu on uusi normaali

Uudet kuluttajat löytävät itsepalvelukassat ja hyödyntävät aikaansa tehokkaasti ilman jonottamista.

Itsepalvelukassat tuottavat itsensä takaisin monessa tilanteessa hyvin nopeasti ja parantavat ravintolan jonotilannetta antaen asiakkaille enemmän aikaa tehdä tilauksia. Tilaukset ovat tutkitusti suurempia itsepalvelun kautta osittain lisämyyntiehdotusten kautta ja osittain myös siksi, että kulutuskäyttäytyminen on erilaista kun tekee tilauksen omien käsien kautta. 

Restolution itsepalvelukassat perustuvat ravintolajärjestelmän tuottamaan sisältöön. Ne ovat siis osa monikanavaista palvelua joka tuotetaan suoraan kassajärjestelmässä. Ei ole mitään tarvetta ylläpitää sisältöä tai esimerkiksi tuotekuvia erikseen kassajärjestelmän/verkkokaupan/itsepalvelukassojen suhteen. 

Laitteet toimitetaan ja asennetaan käyttövalmiiksi ja meidän palvelumuotoilijat auttavat tekemään ulkoasusta ja asiakaskokemuksesta juuri oikeanlaisiksi.

Itsepalvelu on uusi normaali

Pysy askeleen edellä ruuhkasta, aamusta iltaan.

Uudet kuluttajat löytävät itsepalvelukassat ja hyödyntävät aikaansa tehokkaasti ilman jonottamista.

Itsepalvelukassat tuottavat itsensä takaisin monessa tilanteessa hyvin nopeasti ja parantavat ravintolan jonotilannetta antaen asiakkaille enemmän aikaa tehdä tilauksia. Tilaukset ovat tutkitusti suurempia itsepalvelun kautta osittain lisämyyntiehdotusten kautta ja osittain myös siksi, että kulutuskäyttäytyminen on erilaista kun tekee tilauksen omien käsien kautta. 

Restolution itsepalvelukassat perustuvat ravintolajärjestelmän tuottamaan sisältöön. Ne ovat siis osa monikanavaista palvelua joka tuotetaan suoraan kassajärjestelmässä. Ei ole mitään tarvetta ylläpitää sisältöä tai esimerkiksi tuotekuvia erikseen kassajärjestelmän/verkkokaupan/itsepalvelukassojen suhteen. 

Laitteet toimitetaan ja asennetaan käyttövalmiiksi ja meidän palvelumuotoilijat auttavat tekemään ulkoasusta ja asiakaskokemuksesta juuri oikeanlaisiksi.